נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לגלות את המיניות מחדש לאחר יציאה מהארון?

שני בנים

תהליך היציאה מהארון יכול לטלטל ולשנות את מה שהכרנו על עצמנו ועל שגרת החיים שלנו, בהרבה מאוד מובנים. אחד המובנים שמשתנים, כמובן, הוא שגרת המיניות. לפתע, עלינו לגלות מחדש (ולפעמים לראשונה) את המיניות שלנו. איך עושים זאת נכון?

 

TOP 5 של כללים לגילוי מיניות אחרי יציאה מהארון!

ריכזנו לפניכם חמש המלצות חמות לגילוי המיניות לאחר היציאה מהארון. הכתוב מיועד לרצף המגדרים.

 

1: אל תתביישו בחוסר הידע

בעוד שהטרוסקסואלים לרוב צברו חוויות מיניות מרובות עוד מגיל הנעורים, רבים מהקשת הלהט"בית טרם התנסו עד היציאה מהארון, וחוו "פנטזיות" בלבד או התנסויות בודדות.

אל תתביישו בכך! גם בעת כניסה לקשר רומנטי או מיני חדש, הקפידו לציין היכן אתם עומדים, מה הגבולות האישיים שלכם, ואל תמהרו להתנסות בחוויות שאינכם מרגישים בשלים אליהן. גילוי מיניות מותאם ונכון צריך להיעשות בקצב האישי שלכם ולא תחת הכתבת קצב מצד אחר.

 

2: אל תעשו דבר שאינכם מעוניינים בו

בהמשך לנאמר בסעיף הקודם, מהרגע שתתחילו להתנסות בחוויות מיניות, יתגלגלו לפתחכם הצעות שונות להתנסויות שונות. חשוב לציין שכל התנסות שנעשית ברצון והסכמה היא לגיטימית, ואנחנו לא שופטים את ה"תשוקות" השונות שיש לאנשים שונים. עם זאת, חוויות שונות – בעיקר בעולם המין החד-מיני, עשויות להתאים לאנשים שונים ולא להתאים לאחרים, וחשוב שתהיו קשובים לעצמכם ולרצונותיכם בטרם תיענו להצעות כאלו ואחרות.

פרטנר/ית לוחץ, או כזה שלא מכבד את גבולות הבחירה שלכם, הוא פרטנר רעיל שעדיף להתרחק ממנו – ואמירה זו נכונה גם להטרוסקסואלים שבנינו.

 

3: יהיו גם חוויות נעימות פחות

הגילוי המיני הוא מסע. כחלק מהמסע הזה, אתם עלולים להיתקל בפרטנרים שהחוויה איתם תהיה נעימה פחות או מותאמת לכם פחות. זה בסדר, כל עוד השיח הוא מכבד ואנושי. אל תתנו לחוויות נעימות פחות לשבור את רוחכם, הגילוי המיני לאחר יציאה מהארון דורש סבלנות והקשבה לגוף שלכם!

כמו כן, אל תפחדו מדחייה. כולנו רוצים להרגיש נחשקים, ועם זאת, כמו שאתם לא מעוניינים בכל מי שפונה אליכם, ככה להפך.

 

4: פורנוגרפיה היא לא המציאות

אחרי שנים של חיים בארון, שמנעו מאיתנו לדבר פתוח עם הסביבה על המיניות שלנו, אנחנו עלולים לפתח תודעה לפיה המיניות הלהט"בית נראית כמו בסרטים הפורנוגרפיים. זה לא המצב.

הפורנוגרפיה מעוותת את המציאות, את גוף האדם, את האקט המיני ואת הגבולות האנושיים. אל תחפשו "להחיות סצנות פורנו", ואל תלמדו מהפורנוגרפיה על מה הפרטנר הלהט"בי שלכם מחפש.

 

5: התייעצו עם איש מקצוע

מרגישים שהמסע לגילוי המיניות מורכב וקשה? רוצים לדבר עם מישהו? הגורמים המקצועיים כאן בשבילכם. החל מהאגודה למען הלהט"ב, דרך הקווים החמים ועד השירות הפסיכולוגי. התייעצות עם איש מקצוע יכולה להוות עמוד מסייע למסע הגילוי שתחוו.

בהצלחה לכל הקוראים והקוראות במסע החדש שלהם – נאחל שתעשו רק מה שנכון לכם.

זוג

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?