נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם טיפול מיני יכול לשדרג לכם את הזוגיות

טיפול מיני

יש כותרות לכתבות ומאמרים שנשמעות כמאוד מובנות מאליו וברורות למדי. כשמדברים על טיפול מיני, גם היום בעידן הנאור של שנת 2022 עדיין יש המון סימני שאלה סביב נושא זה. אז בואו נמחק ביחד סימני שאלה ונחליף אותם בסימני קראיה, כי טיפול מיני משדרג מאוד את הזוגיות, בדרכים שאולי חשבתם עליהן אבל בטח גם כאלה שלא.

 

מדברים יותר טוב

במקרים רבים, בעיות לא פתורות בחדר המיטות – בין אם מדובר בבעיות תפקוד של הגבר; כמו החלשות הזקפה אחרי שפיכה או בעיות מצד האישה כמו חוסר יכולת להגיע לשפיכה, לרוב ינבעו מבעיה שורשית יותר מסתם תפקוד פיזי. טיפול מיני עוזר לבני הזוג לחקור ולהבין זה את עברו של זו, לראות את הנרטיב שכל אחת ואחת נכנסים איתו למיטה ומשם להבין זה את זו יותר טוב. טיפול מיני הוא קודם כל עבודה על התקשורת בין בני הזוג. זוגות שהולכים לטיפול מיני יודעים לתקשר ולדבר אחד עם השנייה יותר טוב!

 

שלמות עצמית

לא, הכוונה פה היא ממש לא להגיד שמרגישים שיא השלמות אחרי טיפול מיני. מה שכן, טיפול מיני עוזר לנו להבין את אירועי העבר שמעצבים אותנו ומשפיעים על התפקוד שלנו. כבר מעבר לתרומה של טיפול מיני לחדר המיטות, אדם יכול לראות את עצמו דרך כל טיפול פסיכולוגי בכלל וטיפול מיני בפרט כמכלול החוויות שמגדירות אותו וכך להבין את עצמו ולהרגיש יותר שלם עם עצמו. כשאדם מרגיש שטוב ושלם עם עצמו, זה משפיע מיד על האנשים הקרובים אליו, כמו בן או בת הזוג.

 

סקס אחר

אוי לא, אמרנו את מילת ה – ס'. הגיע הזמן לא? אין מה לעשות, תהליך של טיפול מיני מביא זוגות להתנסויות חדשות בחדר המיטות שפורטים על הרגשות, הדמיון והרצונות של כל אחד ואחת. תנוחות מיניות חדשות, משחקי תפקידים ומיני התנסויות ניתנות במסגרת הטיפול על ידי המטפל או מטפלת כדי למצב מחדש את התקשורת בינכם ביחסי המין. עבודה על הזוגיות מהסוג הטוב ביותר, והמעניין והמלמד ביותר.

 

האדם החיוני

במקרים רבים שבהם אנשים מתמודדים עם הפרעות בתפקוד המיני, הם מרגישים סוג של בושה. בושה שמלווה אותם ביום יום ומורידה מהערך העצמי שלהם, בין אם הם רווקים או בתוך מערכת יחסים זוגית. טיפול מיני, כמו כל טיפול, בסופו של דבר עוזר לאנשים להתמודד עם ההפרעות שלהם, להבין אותן ולהמשיך עם שגרת היום – יום. טיפול מיני תורם לתפקוד היום – יומי ולתחושת החיוניות שלנו.

 

סיכום קצר

טיפול מיני משדרג באופן בלתי נמנע את הזוגיות. חיזוק תחושת השלמות העצמית; פיתוח, חידוש וחיזוק התקשורת בין בני זוג ביחסי מים; וכמובן גם הסרת דאגה או חוסרי ביטחון מסדר היום של בני הזוג.

טיפול מיני

אז מה היה לנו עד עכשיו?