נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חשיבות התקשורת לחיי מין טובים ומספקים

ישנו קשר הדוק בין תקשורת טובה, מפרגנת ובונה לבין חיי מין טובים ומספקים, כאלו שגורמים לכם תמיד לרצות מהם עוד ועוד. אם זה נשמע לכם הגיוני, זה בגלל שתקשורת היא אבן יסוד חשובה בכל מערכת זוגית, בין אם מדובר על מערכת יחסים פתוחה או סגורה.

 

מה מאפשרת לנו התקשורת?

כאמור, תקשורת היא אבן יסוד בחיי מין בריאים ומספקים, אך לא רק, אלא באופן כללי בכלל מערכות היחסים שלנו, כולל האפלטוניות ביניהן. תקשורת, כאשר היא חיובית וטובה, מאפשרת לנו לחלוק את רצונותינו, להכיר ולחקור יותר לעומק את הפנטזיות שלנו עם בני הזוג, כמו גם להבין את הרצונות והצרכים שלהם. בתורו, זה מה שיוצר למעשה את החוויה המינית המשותפת והמהנה שאפשר לקיים יחדיו.

בתוך כך, ישנן כמה וכמה דרכים שונות שבהן תקשורת יעילה יכולה לשפר את חיי המין, כמו למשל דרך הגברת האינטימיות. כאשר מגבירים, או יותר נכון, מעמיקים את התקשורת האינטימית, התקשורת הפתוחה והכנה הזו יכולה להוביל לחיבור עמוק יותר בין בני הזוג, הן ברמה הרגשית והן ברמה הפיזית.

חיי מין מספקים

עוד כמה דרכים להעמיק תקשורת אינטימית

כאמור, ישנן דרכים שונות שבאמצעותן ניתן להגביר ולהעמיק את התקשורת ככה שהיא תהפוך אינטימית יותר. בהקשר הזה של הדברים, הנה כמה היבטים שכדאי לחשוב עליהם:

  • שיתוף: שיתוף רצונות, צרכים ופנטזיות יכול לעזור לכם לחוות סיפוק מיני גדול יותר, כי מי יודע, אולי יגשימו לכם את הפנטזיות שלכם.
  • פתרון קשיים: תקשורת טובהיכולה לעזור לכם להתגבר על קשיים מיניים, כגון ירידה בחשק המיני, קשיי זקפה או כאבים בזמן קיום יחסי מין. כך או כך, חשוב לדבר על הדברים.
  • חיזוק האמון:תקשורת פתוחה וכנה מאפשרת לבנות אמון בין בני הזוג, מה שיכול להוביל לחיי מין משוחררים ומהנים יותר.

 

לסיכום, מס' טיפים לתקשורת איכותית בחיי המין

אם מדברים על טיפים לתקשורת מפרגנת, פתוחה ומכילה, אז כנראה שהטיפ החשוב ביותר הוא פשוט להיות כנים ופתוחים. במילים אחרות, מערכות יחסים זוגיות הן לא הכרויות דיסקרטיות שבהן צריך לשמור על חשאיות. אם יש לכם משהו על הלב, או שמא אתם רוצים סתם לחלוק משהו, עשו זאת על מנת להעמיק את האינטימיות בתוך מערכת היחסים שלכם.

כמו כן, אולי החשוב ביותר, הקשיבו זה לזה. שימו לב למה שבן/בת הזוג אומר/ת לכם, הן באופן מילולי והן באופן לא מילולי. לא פעם, שפת הגוף יכולה להסגיר לא מעט מידע, ואם אתם שמים לב לכך שבני הזוג מוטרדים ממשהו, אל תמתינו עד שיספרו לכם. השתדלו להתעניין במה שקורה בצד השני של הזוגיות שלכם, זה חשוב. לבסוף, פשוט היו סבלניים. ייתכן שייקח זמן עד שתלמדו לתקשר בצורה טובה בנוגע לחיי המין שלכם. לכן, לא להתייאש אם בהתחלה קשה להגיע לעומקים הרגשיים והתקשורתיים ביניכם.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?