נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טינדר זה הכי 2018 – 4 אתרי הכרויות שאתם חייבים להכיר

מקלדת

אנחנו מאמינים בלב שלם שלעשות את המאמץ ולהגיע לכמה פלטפורמות ואפליקציות במקביל מגדיל את הסיכויים שלכם למצוא את הבן זוג הפוטנציאלי עבורכם. אנחנו יודעים שרבים מתנגדים להצטרף לאפליקציות, אם כך מתי בפעם האחרונה יצאתם לדייט? התחילו איתכם? ביליתם את היום בהתכתבויות מרגשות? הכרתם מישהו חדש?

ובכן אנחנו לא מתפלאים. האפליקציות פרחו בקורונה והשתלטו על שוק ההיכרויות עד היום.

 

גבירותי ורבותיי: טינדר

טינדר היא למעשה האפליקציה הכי ותיקה בשוק. היא זו שלימדה אותנו להחליק ימינה ושמאלה על סמך תמונות בלבד. כיאה לוותיקת השבט היא באמת קצת מיושנת ביחס לאפליקציות שיש היום: היא מתבססת בעיקר על גיל ומרחק וזו הדרך שבה היא מפלטרת לכם את האופציות שלכם. האפליקציה נועדה בעיקר למי שנראה טוב, או שיודע להצטלם. למי שמחפש קשר רציני אבל גם סטוצים מוצאים שם. אין חובה לציין את הגובה שלכם – מה שהופך את האפליקציה לגן עדן לנמוכים ונמוכות.

 

אוקייקופיד – מבוסס אופי? בואו נרד לעומק

אפליקציה משתמשת באלגוריתמים מתקדמים בכדי לבצע התאמות. הוא מבקש מהמשתמשים לענות על מספר שאלות ומציג להם פרופילים שתואמים לו. בנוסף הוא מציין גם את מספר אחוזי ההתאמה בהתבסס על התשובות מהשאלות הראשוני. מאחר והאפליקציה היא חינמית לגמרי יש שם מגוון רחב מאוד של אנשים. האפליקציה מתאימה במיוחד לחברה מצחיקים ושנונים, שיש להם יכולות ביטוי גבוהות ותחומי עניין מגוונים.

 

פמיניסטית? רוצה לבחור למי לפנות ולסנן לא רלוונטיים? הכירי את באמבל!

זו האפליקציה ששינתה את חוקי המשחק. באפליקציה הזו הבנות מתחילות עם הגברברים ובצורה הזאת חוסכות לעצמן אלפי הודעות לא רלוונטיות. אם אתה חביב הבנות – זו האפליקציה בשבילך. ומוכנים לרכילות העסיסית שלנו? המנכ"לית של באמבל הייתה בזוגיות עם סמנכ"ל טינדר. אבל לא שמעתם את זה מאיתנו. הקשר הסתיים בתביעות על הטרדה…
בכל אופן, אפליקציה מעולה שצוברת תאוצה בעיקר באזורי מרכז הארץ (בדגש על תל אביב).

 

דתיים או מסורתיים? בכל אופן האפליקציה כבר ייחסה לעצמה: שליש גן עדן

אפליקציה במיוחד לציבור הדתי – מסורתי. אם חיבור לדת הוא חשוב לכם, על כל רמותיו, האפליקציה הזו היא הפתרון המושלם בעבורכם. אחוזי ההצלחה שם לא רעים, האנשים שרשומים שם בדרך כלל מחפשים חיבור ופחות מראה חיצוני (אף על פי שאנחנו בטוחים שזה פרמטר חשוב במיוחד) ובכל אופן אם אתם יוצאים לשידוכים של חברים אז תסמכו עלינו שזה לא ממש שונה.

 

לסיכום האפליקציות שעוזרות לנו להכיר

מאז הקורונה הלכו והתרבו מספר האפליקציות להיכרויות שקיימות. אולי זו העובדה שהיינו בבתים כל כך הרבה זמן, משועממים, בודדים, חרמנים?
בכל אופן, ריבוי האפליקציות עוזר לכם למצוא את הנישה המדויקת ביותר להכיר ולבזבז פחות זמן. דתיים? מצחיקים? נראים ממש טוב? רוצים שהבחורות יזמו?
אנחנו מקווים שאחרי המאמר הזה אתם יודעים להגיד מה האפליקציה המדויקת עבורכם.

גבר ואישה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
חשפנית
מצלמות סקס לא מה שחשבתם

מה עולה לכם לראש כשאתם שומעים ״מצלמות סקס״? והכן, יתכן וחלקכם חושבים על משהו נורא מציצני, אולי חלקכם מדמיינים