נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כואב לכם במהלך סקס – איך תטפלו בכך

זה כואב בזמן סקס

בעולם הסקס ויחסי המין יש הרבה מאוד מורכבויות. לא תמיד זה קורה בצורה מושלמת ולפעמים יש בעיות, כאבים וגם מחסומים רגשיים. בעיות אלו קורות בגלל תופעות פיזיות וגם בגלל אירועי עבר שקשורים לרגש ומשפיעים עלינו. אם כואב לכם לפעמים במהלך קיום יחסי מין הכתבה הזו היא בדיוק בשבילכם, ונסקור בה את הסיבות הנפוצות ביותר לכאבים במהלך קיום יחסי מין ודרכי הטיפול המומלצות.

 

גירוי מיני או חוסר גירוי מיני

לפעמים, כשאנחנו מאוד רוצים לקיים יחסי מי אנחנו נוטים למהר לאקט החדירה. כששוכחים בדרך את המשחק המקדים, הגירוי הראשוני שמביא אותנו לזקפה מלאה ולנרתיק רטוב לא מתרחש. בעקבות זאת, האקט המיני יכול להיות לא נעים, לא נוח, מגרד ומסורבל. שימו לב שלא מדובר על משיכה, אלא על גירוי – כמה הגוף שלנו מוכן פיזיולוגית לחיבור בין פין לפות, אקט מיני, אורגזמה ושפיכה. מומלץ מאוד להקדיש זמן למשחק מקדים מענג, עם נשיקות וליקוקים בפטמות לטיפות, אוננות הדדית ונשיקות… וכל דבר אחר שיעלה בדעתכם.

 

כיווץ שרירים סביב הווגינה

נשים יקרות, פסקה זו מוקדשת לכן. גברים! פסקה זו היא לתשומת ליבכם באופן מתפשר. ייתכן ובמהלך החדירה של הפין לווגינה, אישה תחוש התכווצויות בשריר סביב צוואר הרחם אשר יקשו על אקט החדירה. הסיבה לכך היא לרוב רגשית והתכווצויות אלו באות כהתנגדות לחדירה, בדרך כלל סביב אירוע טראומתי. הדרך הטובה ביותר לטפל בבעיה זו היא באמצעות טיפול מיני עם מטפל או מטפלת מוסמכים. אם הבעיה היא פיזיולוגית יש תרגילים שאפשר לעשות כדי לחזק את רצפת האגן בהתייעצות עם פיזיותרפיסט.

 

תקשורת לקויה

כשאנחנו לא יודעים עדיין מה השותף או השותפה המינית אוהבים במיטה, לפעמיםפ הגירוי שננסה לייצר לא יספיק, אקט החדירה יכול להיות אגרסיבי ומהיר מדי וגם תנוחות שמצריכות יותר פעולה של האישה יכולות להיות לא נעימות ולפעמים גם קצת כואבות. כל אלו נובעים מחוסר הבנה בין שתי הצדדים, ושוב, הטיפול הטוב ביותר הוא טיפול מיני. בניית תקשורת מינית תקינה תוביל ליחסי מין טובים ונעימים יותר, מלאי הבנה ונטולי כאב, לפחות בהתאם לסף של השותפים לאקט.

 

אמצעי מניעה

לפעמים, שימוש באמצעי מניעה שלא מתאימים לאופי המיני שלכם ושלכן יכולים לגרום להרבה בעיות. שימוש באמצעי מניעה שלא הולמים את גופכם ואת חיי המין שלכם יכולים להוביל לירידה בתפוקת הגוף של טסטוסטרון ואסטרוגן, וכתוצאה מכך גם לגרום לגירויים במהלך יחסי המין שיכולים להתפתח לדלקות.

 

סיכום קצר

כאבים במהלך יחסי מהין יכולים להגרם בגלל אירועים רגשיים וכאלו שהם רק גורמים פיזיולוגיים. בכל מקרה, הדבר המומלץ ביותר הוא להתייעץ עם רופא נשים או רופא המשפחה, ובמידת הצורך לפנות לדרך הטיפול המיני. רק טוב יוצא מכך.

זה כואב במהלך טיפול מיני

אז מה היה לנו עד עכשיו?