נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תארגנו מסיבת רווקים מהסרטים!

מסיבת רווקים

כבר בתקופת יוון העתיקה, נהגו חתנים להתאסף עם חבריהם בלילה שקדם לחתונתם, ולעסוק בפעילויות שהחצינו את גבריותם ואת התאמתם לעמוד בראש משפחה. בחברות עתיקות שונות היו מנהגים שונים והסברים שונים לפעילות הלילה שלפני החתונה. עם השנים, הפכה המסורת לערב שבו חבריו הרווקים של החתן נפרדים ממנו ומאפשרים לו להיפרד מעולם הרווקים.

בעת המודרנית, מסיבות רווקים מגוונות מאוד, ולצד מי שמתכנן מסיבת רווקים מצומצמת, בסלון הבית, יש את מי שאורז את חבריו לחופשה אקזוטית מפנקת – בכל המקרים המטרה דומה והיא סובבת סביב הנאה ופירגון לחתן המסיבה.

 

מה חוגגים הרווקים?

אין כבר מי שמקפידים להזמין רק רווקים למסיבת רווקים וכיום, מדובר יותר מכל במסיבת רווקות, שחוגגת את תקופת הרווקות של החתן המיועד ובה חוגגים חבריו ושמחים בשמחתו. ובכל זאת, יש נוסחה כללית עבור מסיבת רווקים מוצלחת והיא נכונה גם עבור מי שבוחר לחגוג בצניעות וגם עבור מי שחוגג ללא מגבלות תקציב ובלוויית הופעה של חשפניות.

הנוסחה למסיבת רווקים מעולה מתייחסת אל התפקיד שלה, לשילוח משמח של החתן, מעולם הרווקות אל עולם הנישואים. כדי להגביר את השמחה, מסיבת רווקים מוצלחת מכילה הרבה תזכורות נעימות של סוגי הנאה, שידועות שמתאימות יותר לרווקים מאשר לחבריהם הנשואים.

מסיבת רווקים

נוסחה למסיבת רווקים מהסרטים

אוכל, שתייה, חברים טובים ובידור – נשמע מושלם, נכון? בגלל שזו הנוסחה המושלמת להנאה, אבל כמובן שהנוסחה הזו נקראת שונה עבור כל חתן – יש כאלה שיבחרו להזמין שני חברים טובים למסעדה והופעה, אבל רוב הגברים הצעירים בוחרים לשלב פעילות וכיבוד בקבוצה גדולה של חבריהם מתקופת התיכון, מהשירות הצבאי ומהלימודים האקדמיים או קולגות מהעבודה הראשונה.

במסיבות רווקים כאלה, ההעדפה היא בדרך כלל ליהנות ביחד מאוכל ושתיית אלכוהול וליהנות מבידור נשי בדמות חשפנית או צוות חשפניות בהופעה שמסמלת את עזיבת עולם הרווקות לטובת בחירה בבת זוג יחידה.

מסיבת רווקים

איך מתאימים את הנוסחה לחתן החוגג?

בדרך כלל, האמונים על ארגון והפקה של מסיבת הרווקים, הם החברים הקרובים של החתן, כאלה שמכירים אותו כבר שנים רבות או כאלה שמכירים אותו לעומק.

חברים כאלה, ידעו להרכיב את חלקי הפאזל הזה עבור חבריהם – ידעו מה הכיבוד המועדף עליו – האם יבחר בטייק אווי ממסעדה אהובה, בצלייה משותפת של בשרים על מנגל או כיבוד טבעוני, הם ידעו האם מתאים להזמין קבוצה גדולה של חברים או להסתפק במעטים, האם כדאי לבחור בבילוי משותף של סוף שבוע או בשעתיים נעימות בצוותא וכמובן, גם האם מתאים לשלב במסיבת הרווקים הופעה של חשפנית או לבחור בבידור מסוג אחר.

 

טיפים למארגני מסיבת רווקים

החבר הכי טוב שלכם עומד להתחתן? אתם אחראיים על מסיבת הרווקים? אל תחששו, הנוסחה עובדת תמיד. אם אינכם בטוחים לגבי אחד מהחלקים, עדיף לפנות אל בעל השמחה ולברר את העדפותיו כדי שייהנה מהמסיבה, עד כמה שאפשר. בנוסף, זכרו להזמין רק אורחים שישמחו את החתן ויעזרו לו להגיע מוכן אל היום הגדול, יום החתונה.

מסיבת רווקים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
קמגרה או ויאגרה
קמגרה או ויאגרה כך תבחרו

קמגרה או ויאגרה? מדובר בשאלה שנשאלה ועודנה נשאלת על ידי אנשים רבים במהלך השנים. באופן הגיוני, זו שאלה שמעניינת