נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מי צריך גבר?  4 אביזרים שיוכיחו לך שיותר טוב לבד

אביזרי עונג מיני שיוכיחו לך שעדיף להיות לבד

נשים רבות חושבות אולי שבלי גבר קשה מאוד להסתדר, אך מי שכבר נחשפה לעולם הרחב של אביזרי מין, יודעת שזה רחוק מהאמת. אין סיבה שאישה לא תוכל ליהנות ולהיות מסופקת גם ללא הגבר בתמונה, בעזרת האביזרים הרבים והחדישים שניתן למצוא היום, האופציות הן אין סופיות. הינה כמה מהאביזרים שאתן חייבות להכיר, שיוכיחו לכן שאפשר לבד וזה אפילו יכול להיות טוב יותר ממה שהכרתם לפני כן.

 

המוכר והאהוב

בין אביזרי המין השונים שתמצאו כאשר תיכנסו אל חנות סקס כמו ׳אמור שופ׳, זה יהיה כמובן סוגים רבים של ויברטור. מדובר באביזר מוכר למדי ואהוב מאוד, האביזר עבר הרבה תהפוכות עם השנים וישנם המון סוגים שונים של ויברטורים חדשניים עם הרבה פונקציות נלוות מהנות במיוחד. בחנויות השונות ניתן לקבל מענה לכל השאלות, להבין את מה שכל ויברטור יכול להעניק, ובמהירות למצוא גם עבורכן את המוצר שיעשה את העבודה בצורה התאימה לכן.

 

מאיפה זה התחיל

את הוויברטור החשמלי המציאו במאה התשע עשרה, במטרה להפחית כאב, מאז עבר המכשיר הרבה שינויים והתפתחויות, והפך למטרת הנאה ועונג מיני ברחבי העולם בתצורות שונות ומגוונות. ישנם סוגים רבים של וויברטורים שמעניקים חוויות שימוש שונות ויכולות להתאים במצבים שונים. הינה כמה מהסוגים המוכרים והמובילים:

  • רוקט פוקט – זהו ויברטור מיני רוטט, נוח וקומפקטי, מאפשר לקחת אותו בקלות למקומות שונים בלי בעיה.
  • מאלץ אורגזמה – מדובר בוויברטור בעל שני חלקים חשובים, המכשיר מגרה את אזור הדגדגן וגם את נקודת הג׳י במקביל, ומעניק חוויה עוצמתית ועמוקה.
  • ויברטור מסיליקון – ניתן למצוא המון ויברטורים עשויים מסיליקון היום, מכיוון שחומר הסיליקון רפואי הם נעימים במיוחד למגע ושימוש.
  • שליטה מרחוק – חלק רחב מסוגי הוויברטורים שניתן למצוא היום, אלו הם ויברטורים שניתן להפעיל מרחוק, זה יכול להתאים להרבה מצבים שונים ולאפשר חוויה מסוג מרגש ואחר.

 

מוצרים נוספים

כמובן שמלבד לוויברטורים יש לא מעט מוצרים שונים שתוכלו למצוא עבור עונג מיני, אך רוב המכשירים אלו הן צורות שונות של ויברטורים עם פונקציות רבות, מהירויות שונות, מצבי רטט שונים וכדומה. כל המוצרים האלו יכולים להעניק חוויות דומות ושונות של הנאה מינית, ללא צורך בגבר ובאף אחד אחר, כי נשים יכולות היום לקחת את השליטה לידיים שלהם ולדאוג לעצמן, להרגיש ולחוות את כל מה שהגוף זקוק לו ורוצה מבלי לחכות למישהו אחר.

 

לסיכום

אם למישהי עדיין יש ספק שזה אפשרי, כנראה שהיא באמת צריכה לנסות בעצמה, אין כל נזק בניסיון, מדובר במכשירים תקינים לחלוטין שנועדו במיוחד עבור גוף האישה, עם עדינות ומצבי חוזקה שונים לשליטה מלאה על החוויה. הגיע הזמן שנשים ידעו שהן לא צריכות גבר בשביל ליהנות מעונג מיני, שאם הן רוצות, יש להן אפשרות לחוויות עוצמתיות ומהנות בקלות רבה בעזרתם המכשירים החדישים והמתקדמים שניתן למצוא בלי בעיה בחנויות.

אביזרי עונג מיני שיוכיחו לך שעדיף להיות לבד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
קמגרה או ויאגרה
קמגרה או ויאגרה כך תבחרו

קמגרה או ויאגרה? מדובר בשאלה שנשאלה ועודנה נשאלת על ידי אנשים רבים במהלך השנים. באופן הגיוני, זו שאלה שמעניינת