נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מסיבת רווקים – ככה עושים את זה נכון!

מסיבת רווקים

מסיבת רווקים צריכה להיות אירוע בלתי נשכח. מדובר על פורמט של חגיגה שיובא אלינו על ידי סדרות, תוכניות טלוויזיה וגם סרטים שמקורם בארצות הברית. עם השנים הקהל הישראלי הלך ואימץ את הקונספט האמריקאי, והתחיל גם לציין מסיבות רווקים ורווקות בסמוך למועד החתונה המתוכנן.

אנחנו מאוד אוהבים לשמוח ולעשות טוב לחברים שלנו. על כן, אם אתם הממונים על ארגון מסיבת הרווקים של חברכם הטוב, כדאי שתעשו את זה על הצד הטוב ביותר, כך שכולם ייהנו והאירוע יהיה בלתי נשכח (או שכן, תלוי כמה תשתו).

 

את מי מזמינים?

אחת השאלות שיכולות להעסיק את המארגנים של מסיבת הרווקים, היא מי הם האורחים שיוזמנו? זאת בחירה שכדאי לעשות בקפדנות, כאשר יש מספר אופני פעולה אפשריים. אחת האפשרויות הפופולאריות כיום, היא לשכור וילה לסוף שבוע שלם הכולל שני לילות. ללילה הראשון אפשר להזמין כמות אורחים גדולה יותר, כאשר ללילה השני יישאר רק חוג החברים המצומצם של החתן העתידי.

הדבר החשוב הוא להזמין את האנשים המתאימים, לפי הרגש ולאו דווקא לפי הראש. אחרי הכל, אנחנו רוצים שכולם ייהנו, ולצד זאת אנחנו גם רוצים למקסם את ההנאה ולהתאים את האירוע לצרכים של החתן.

מסיבת רווקים

מארגנים אוכל טוב

אוכל זה דבר שיכול לחבר מאוד בין אנשים, את זה כולם יודעים. כאשר מדובר על אירוע חשוב כמו מסיבת רווקים, חשוב מאוד לדאוג לאוכל מעולה. האוכל לא חייב להיות יוקרתי, אבל הוא יכול להיות יוקרתי אם אתם חושבים שזה יוסיף ערך למסיבה שלכם.

האוכל במסיבת רווקים יכול להיות גם שיפודים על האש שיכינו יחדיו החברים, וכך אתם גם תהנו מאוכל טוב, וגם הכנת האוכל תהיה סוג של פעילות. כדאי גם לחשוב אם אתם מעוניינים להכין את האוכל בעצמכם באירוע עצמו, או שאתם מעדיפים שלו להקדיש לכך זמן ומאמץ אלא להשכיר אדם שיבשל עבורכם או להזמין אוכל ממסעדה, זאת בחירה שלכם.

 

לדאוג להפעלות

אם אתם מי שמארגנים את המסיבה, אתם גם אלה שצריכים לדאוג להפעלות בעבור האורחים והחתן. ההפעלות יכולות להיות מגוונות, אם כי כאשר מדובר עם מסיבת רווקים ולא רווקות, לא נדרש הרבה מעבר לאוכל ושתייה כדי לרצות את החברים. אם אתם רוצים להזמין חשפניות – תהיה לכם מסיבת רווקים קלאסית "לפי הספר".

 

לוודא שכולם יכולים להגיע בבטחה

אירוע של מסיבת רווקים מערב מין הסתם כמות גדולה ומכובדת של משקאות חריפים, כי המטרה שלנו היא לשמוח ולשמח את החתן ככל האפשר, וכידוע "יין משמח לבב אנוש". עם זאת, כידוע שתייה מרובה ונהיגה זה לא דברים שהולכים ביחד, זה גם לא חוקי וגם מסוכן מאוד. על כן, חשוב לוודא שלכולם יש דרך להגיע למסיבה בצורה הבטוחה ביותר.

מסיבת רווקים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
קמגרה או ויאגרה
קמגרה או ויאגרה כך תבחרו

קמגרה או ויאגרה? מדובר בשאלה שנשאלה ועודנה נשאלת על ידי אנשים רבים במהלך השנים. באופן הגיוני, זו שאלה שמעניינת