נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתי הומצאה הויאגרה ואלו שדרוגים קיימים בתחום

ויאגרה

הגלולה שנולדה לגמרי בטעות, שהפכה את העולם בתור התרופה הראשונה לטיפול בבעיות זקפה, טומנת בתוכה עוד שימושים לבעיות בריאותיות אחרות. מ-1998 ועד היום, עברה הגלולה מחקרים רבים, חלקם מוצגים לפניכם.

 

היסטוריית הויאגרה

סילדנאפיל (sildenafil) או בשמה המוכר יותר – ויאגרה, היא תרופה שמטרתה לטפל בגברים הסובלים מאין אונות (אימפוטנזיה) ומקושי להגיע לזקפה.  חברת פייזר הייתה הראשונה לרשום את הפטנט לתרופה ב-1996, וב-1998 קיבלה את אישור מנהל התרופות האמריקאי (FDA), ובכך פרצה את השוק עם התרופה המסחרית הראשונה לטיפול בבעיות זקפה. התרופה גורמת להגברה של זרימת דם לאיבר המין הגברי וכתוצאה מכך גם לזקפה.

הויאגרה פותחה תחילה בכלל כתרופה לטיפול ביתר לחץ דם ובתעוקת חזה. אך לאחר שהמשתתפים בניסוי העידו על תופעת הלוואי של קבלת זקפה בעת השימוש בתרופה, החוקרים הבינו כי יש זהב בידיהם, והחליטו לשנות את ייעודה של התרופה. ובכל זאת, הויאגרה משמשת גם לטיפול בבעיות לחץ דם ולעיתים גם בבעיות פוריות. צבעה הכחול של הויאגרה נבחר לא במקרה. מחקרים הראו כי הצבע הכחול נמצא מרגיע יותר מאשר הצבע הלבן או הירוק, שהיו בעבר צבעי בתי חולים. בעת נטילת הגלולה, הזקפה יכולה להופיע בזמן גירוי מיני מכחצי שעה לאחר נטילתה ועד למשך 4 שעות.

 

2012-

מחקר חדש שנערך על מטפסי הרים מראה תוצאות חדשניות: ויאגרה עוזרת במניעת מחלת גבהים. המחקר נעשה על מטפסים ישראליים בהרי הקלימנג'רו, במהלך טיפוס הרים שהגיע כמעט עד 6,000 מטר.

קבוצת המחקר שכללה 51 מטפסים התחלקה ל-2. מחציתה קיבלה את התרופה האמיתית ומחציתה פלציבו. הקבוצה שקיבלה את הגלולה סבלה פחות מתסמיני גובה (חולשה, סחרחורות, כאבי ראש, בעיות שינה ועוד), מבצקת ריאות או מבצקת מוחית.

 

2013-

מתחרה חדשה ישראלית לגלולת הויאגרה של פייזר. השם של התרופה הוא "תרים" כשם הפעולה שהיא עתידה לעשות. הגלולה תכיל את אותו החומר הפעיל סילדנאפיל אך מתכננת לתת מאבק הוגן בגלולה הוותיקה. במקום שהתרופה תעלה 50 שקלים, כמו שהויאגרה של פייזר עולה, היא תעלה 10 שקלים בלבד! בכך מקווה החברה החדשה לנצח את השוק.

 

2016-

מחקר, שנערך מטעם המכון הלאומי האמריקאי לבריאות, מעיד כי ויאגרה עשויה למנוע סוכרת 2 אצל אנשים בעלי משקל עודף. בניסוי שנערך על קבוצה של 52 אנשים, מחצית מהם קיבלו את הגלולה 3 פעמים ביום למשך 3 חודשים. בתום תקופת הזמן, הנתונים הראו שמי שלקח את הגלולה הצליח לנצל את הורמון האינסולין בגוף שלו בצורה טובה יותר. זוהי התפתחות טובה עבור אנשים אלו.

 

לסיכום –

גלולת הויאגרה, או בשמה הישראלי "תרים", היא תרופה שעוסקת בהזרמת דם מוגברת לאיבר המין הגברי. אולם יש לה גם שימושים אחרים נוספים. לתרופה גם תופעות לוואי למיניהן ואין לקחת אותה בלי מרשם רופא.

זוג במיטה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
חשפנית
מצלמות סקס לא מה שחשבתם

מה עולה לכם לראש כשאתם שומעים ״מצלמות סקס״? והכן, יתכן וחלקכם חושבים על משהו נורא מציצני, אולי חלקכם מדמיינים