נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סקס חד מיני – איך תחקרו זאת לעומק?

אמצעי מניעה

תהליך החקר המיני שונה מאדם לאדם, וכל אחד ואחת חווים את המסע לגילוי המיני בצורה אחרת. עם זאת, כשמדובר בסקס חד מיני, נוכל להצביע על מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם במסע החקר שלכם, במטרה שתעשו אותו בקצב הנכון שיאפשר לכם לגלות את עצמכם באופן מיטבי.

 

הקשיבו לעצמכם והימנעו מהגדרות

הרצון לחקור סקס חד מיני הוא רצון טבעי ולגיטימי, שרבים מהאוכלוסייה חווים (גם אם זה לא מדובר). החשיבה שנטייה מינית היא בינארית (כלומר, או סטרייט או גיי), היא חשיבה שאינה מקובלת כיום במחקר ונהוג יותר להביט על הנטיות המיניות כרצף – כך שיכול מאוד להיות שגם אם אתם מעוניינים בחקר של מיניות חד-מיניות, אתם לא בהכרח לא נמשכים לבני המין השני, אלא נמצאים על סקאלה ביסקסואלית רחבה.

כך או כך, היינו ממליצים בשלב הראשוני להימנע מהגדרות ובעיקר להיות קשובים לעצמכם ולסקרנות שלכם, מבלי לייצר תוויות אישיות.

 

הסוד הוא בפרטנר/ית

בין אם במיניות הטרוסקסואלית ובין אם בחוויות חד-מיניות, הפרטנר/ית הם המפתח לחוויה מוצלחת וקשובה. כמו כן, בין אם יש לכם פרטנר קבוע ויחיד ובין אם פרטנרים מתחלפים, חשוב שתדעו להשקיע קודם כל בתקשורת נכונה וקשובה.

פרטנר נכון לא רק יקשיב לכם, אלא ידע לבנות ביחד אתכם חוויה הדדית שבה שני הצדדים נהנים מאקט מהנה ומתחשב שבו צרכי שני הצדדים עומדים בראש סדר העדיפויות. בעיקר בחוויות ראשונות, חשוב מאוד שהפרטנר ידע לאזן באופן נכון בין להקשיב ולהכיל את החששות והרצונות שלכם, לבין הדברים שהוא "מכיר ויודע" שהוא אוהב.

 

זה לא פורנוגרפיה!

חקר של מיניות חד מינית, בעיקר לאחר תקופה ממושכת בארון ולאחר חוסר תקשורת בנושא, עלול לשאוב "חלומות ותקוות" או פחדים וחששות מתוך הפורנוגרפיה.

זכרו! הפורנוגרפיה לא משקפת את המציאות. היא לא מציגה כהלכה את המשתתפים או את האקט המיני. חקר נכון של מיניות יתמקד בכם ובמה שאתם רוצים לחקור ולגלות ולא בתצוגה לא מציאותית שכמעט בלתי אפשרי לשחזר באמת.

 

הקצב הנכון הוא הקצב האישי שלכם

סקס חד מיני יביא אתו חוויות שטרם התנסיתם בהן, ואת רובן ככולן אפשר לבצע באופן הדרגתי. בין אם מדובר במין אוראלי, מין אנאלי, הוספת אביזרים וצעצועים ועוד, תהיו קשובים לקצב הנכון לכם – פיזית ונפשית – להתקדם בסולם. אל תתנו ללחצים חיצוניים להשפיע עליכם, ובעיקר תדעו לשקף נכון, לעצמכם ולסביבה, מה אתם מחפשים ובאיזה קצב הייתם רוצים להתקדם.

לא מדובר במרוץ שבו צריך לסיים את כלל התחנות. מדובר במסע אישי, שככל שיהיה נכון יותר לכם ולגוף שלכם מבחינת קצב, כך תהיו שלמים אתו יותר.

נזכיר שאנחנו יותר מאשר ממליצים להיוועץ באנשי מקצוע בעת המסע לחקר המיניות שלכם. אם אתם מרגישים צורך לדבר, להתייעץ או לשתף, מגוון רחב של ערוצים עומד לרשותכם (בניהם האגודה למען הלהט"ב, וכד').

איש וגבר

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?