נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להגיע לאורגזמה הטובה ביותר יחד עם בן הזוג

האורגזמה הטובה ביותר עם בן הזוג

מיניות בריאה תורמת בכל הרבה דרכים לחיי היום יום שלנו: תחושת נחת ושלמות עצמית, חוסן מנטלי ונפשי, תקשורת עילאית עם בן או בת הזוג וכמובן – סיפוק מיני וחוסר צורך בגירויים חיצוניים. כמובן, שכל אלו באים למלוא הביטוי שלהם במיוחד אחרי יחסי מין שמגיעים עם אורגזמה מפוצצת. הנה ההמלצות שלנו לגמירה משותפת של בני הזוג ביחד. תוציאו עטים, ואביזרים

 

אוננות הדדית

הפתרון הראשון שלא מצריך קיום של יחסי מין כדי להגיע לאורגזמה. למה? אוננות  הדדית של בן הזוג לבת הזוג ונהפכו, כשמתבצעת נכון, היא התפוצצות של שפיכה גברית ורעידות וסיפוק נשי. הסתכלו זה לתוך העיניים של זו, הכווינו אחת את השנייה למגע שהכי נעים לכם וככל שתצליחו לשמור כך על החיבור ותגיעו לגמירה משותפת, תחוו אורגזמה שאין שנייה לה.

 

נקודות העונג של האישה

גברים, תתחילו לכתוב כי אין נקודה אחת אלא כמה נקודות עונג אצל נשים. נקודת ה – G היא המוכרת ביותר, והיא נמצאת בדרך כלל כחמישה סנטימטרים בתוך הנרתיק בחלק הקדמי באזור הבטן. נקודת U נמצאת בכניסת הנרתיק בחלקו הפנימי. נקודת A נמצא בנקודה העמוקה ביותר בנרתיק, וכמובן יש את הדגדגן שנמצא מעל פתח הנרתיק. הבנתם? רשמתם? עכשיו לכו לזוגתם, ותתחילו לחבר את הנקודות.

 

צעצועים לא רק לילדים

עובדה ידועה וחד משמעית ממחקר של שנים היא שהשפיכה הגברית היא הקלה ביותר להשגה במיוחד בגלל שהיא לעיתים קרובות מאוד מלווה גם באורגזמה גברית. אורגזמה נשית היא מורכבת מאוד ומגיעה עם ממדים נוספים שמרכיבים אותה. שילוב של אביזרי מין כמו וויברטורים, דילדואים וגם שמנים איתריים (!) יגבירו את הגירוי בקרב האישה וגם בקרב הגבר. שימוש באביזרים כדי להגביר את האורגזמה הפכו לנורמה קיימת, שכל מה שצריך לעשות כדי לחצות אותה הוא להיכנס לחנות הנכונה.

 

סקס חוצה גבולות

תנסו בחדר המיטות בתנוחות חדשות, צנוחות לא מוכרות. הכי חשוב בתוך ההתנסויות האלו הוא כבוד הדדי ולא למתוח גבולות יותר מדי. מין טנטרי ותנוחות מספר הקאמה סוטרה מלאות בתוכן מיני ובדרכים שונות להגיע לגמירה. זוכרים את נקודות העונג של האישה מקודם? נסו בפעם הבאה שאתם ביחד במיטה לחבר את כל הנקודות: חדירה כמה שיותר עמוקה ועקבית תוך כדי תנועות אגן כדי לשמור על גירוי חיצוני

 

סיכום שלא נגמר

עולם המיניות בין בני זוג הוא אינסופי וכל דרך שבה תבחרו לנסות את להגביר את העונג המיני שלכם תתגמל אתכם. אורגזמות מתפוצצות, שפיכה גברית חסרת רסן ואפילו השפרצות מהנרתיק נמצאות בהישג ידכם והכל תלוי בתקשורת שלכם כבני זוג וכמה אתם מוכנים לדבר בפתיחות על הנושא. אל תפחדו לנסות, אל תחששו מעונג לא מוכר. תהנו, תתנסו ושמרו על עצמכם.

האורגזמה הטובה ביותר עם בן הזוג

אז מה היה לנו עד עכשיו?