נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לטפל בשפיכה מוקדמת – מהם הפתרונות הרגילים והטבעיים

שפיכה מוקדמת

שפיכה מוקדמת היא אחת התופעות המיניות הנפוצות ביותר אצל גברים. 7 מתוך 10 גברים יסבלו או סבלו בחייהם מהתופעה הזאת. לפני שאתם מתבאסים, בואו תלמדו כמה פתרונות שאתם יכולים לעשות לגמרי בעצמכם כדי להתמודד עם התופעה. 

 

שפיכה מוקדמת – מהי?

שפיכה מוקדמת לא מוגדרת כפרק זמן מסוים, אם זה 2/5/10 דקות, אלא בתחושה של הגבר. אם הגבר מרגיש כי הגיע לאורגזמה מהר יותר ממה שהיה רוצה או שהיה רוצה שיחסי המין יימשכו זמן רב יותר, הרי שהוא חווה שפיכה מוקדמת. מלבד פתרונות מלאכותיים, יש כמה דברים טבעיים שתוכלו לנסות בעצמכם בבית, מבלי להיוועץ ברופא.

 

  • תרגול טכניקות להרגעה

כמו בכל מצבי הלחץ, כשאנחנו מתרגשים הדופק שלנו עולה. לעיתים שפיכה מוקדמת יכולה להיגרם בשל רמות ריגוש גבוהות. לרוב זה קורה כשרוצים להרשים. אם תצליחו לשלוט במהירות הדופק שלכם וברמת ההתרגשות, ייתכן שתצליחו "להחזיק" יותר זמן במיטה. תרגלו טכניקות להרגעה, כמו דמיון מודרך או נשימות למיניהם בזמנכם הפנוי. ואז, כשאתם מרגישים דפיקות לב חזקות והתרגשות גוברת במהלך קיום יחסי מין, חזרו על מה שתרגלתם והרגיעו את עצמכם תוך כדי.

 

  • תרגול שליטה

כדי לעצור את השפיכה בזמן, יש לשים את האצבע על נקודת האל חזור – הנקודה ממנה אי אפשר לעצור את האורגזמה המתקרבת. ברגע שתדעו לזהות את הנקודה הזו, תוכלו לעצור ולהאט את האקט המיני ולאחר מכן לחזור אליו שוב. ניתן לתרגל את המציאה והעצירה לפני נקודת האל חזור באמצעות אוננות יום יומית. נסו לעצור בעצמכם לפני השפיכה ותרגלו את החזרה הזו כמה פעמים עד שתדעו לזהות את הנקודה במדויק.

 

  • דימוי התחושה

לרוב, כשגברים מאוננים הם מאוננים "על יבש". אולם, בעת קיום יחסי מין, החדירה היא הרבה יותר רטובה ועל כן מגרה יותר. גם אם אתם רגילים להגיע לאורגזמה אחרי הרבה זמן כשאתם מאוננים, ייתכן שבחדירה תגמרו הרבה יותר מהר. לכן, מומלץ לתרגל אוננות בתנאים הדומים ביותר לחדירה. השתמשו בחומר סיכה או קרם לחות כדי להתרגל לתחושה הרטובה.

 

  • שימוש בקונדום

לטוב ולרע, קונדום מעמעם את התחושה באיבר המין. ככל שתשתמשו בקונדום עבה יותר, התחושה תתעמעם יותר ומשך הזמן שייקח לכם להגיע לאורגזמה יגדל. אפשר לשחק עם קונדומים מכל מיני סוגים ובעובי משתנה כדי לראות מה עובד הכי טוב בשבילכם.

 

  • טיפול מיני

בעיות השפיכה המוקדמת נובעות הרבה פעמים מאיזשהו מחסום מחשבתי. טיפול מיני יכול לתת לכם מגוון של פתרונות.

 

  • שימוש בחומרים טבעיים

חברות שונות כדוגמת XetraSize, פיתחו תכשירים וקרמים טבעיים המבוססים על תרכובות צמחים שאמורים לעזור בהסדרת התפקוד המיני.

 

לסיכום –

הוצגו כאן 6 פתרונות פשוטים שגם אתם יכולים לנסות בבית כדי להתמודד עם התופעה. תחקרו ותגלו את הגוף, ואל תרימו ידיים!

שפיכה מוקדמת

אז מה היה לנו עד עכשיו?