נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לא תמיד צריך בן זוג – הדרכים הטובות ביותר לעינוג עצמי

הדרכים הטובות ביותר להנאה עצמית

בין אם אנחנו רווקים ורווקות או פשוט לבד בלי הצד השני שלנו במערכת היחסים, עינוג עצמי ואוננות הם חלק מאורח חיים בריא. זה מעלה לנו את הליבידו, שומר עלינו חיוניים ושמחים ומאפשר לנו להתחבר לעצמנו. בכתבה הקרובה נתמקד בשיטות הטובות ביותר לאונן, לענג את עצמינו ולגרום לנו להרגיש שלמים ושלמות.

 

כבו את המחשב

אוננות מודרנית, אחת כזאת שאמת נועדה לענג אתכם ולגרום לכם להתחבר לגירויים הטבעיים והאמיתיים ביותר שלכם היא דרך הדמיון והפנטזיות שלכם ושלכן. גברים ונשים, התרכזו ברצונות המיניים העמוקים ביותר שלכם, ובפעם הבאה שאתם ניגשים לענג את עצמכן תנו למחשבות אלו להשתלט, לעורר ולהכתיב את דרך העינוג שלכם ושלכן.

 

אווירה

בין אם באמבטיה, במיטה או אפילו בסלון – תבנו תא האווירה שבה יהיה הכי כיף והכי אינטימי להכיר את עצמכן, לגעת בעצמכן ולענג את עצמכן. אווירה שמשלימה את העוררות המינית שלכם ושלכן תחמיא מאוד להלך הרוח של האוננות והגירוי העצמי וכל אלו יאפשרו לכם להגיע לעונג שלא הרגשתן לפני, וזה עוד לפני האורגזמה!

 

לחקור מעבר לקונבנציונלי

גברים יקרים, האם ידעתם שנקודת הג'י שלכם נמצאת ממש בתוך הטוסיק שלכם? גירוי פי הטבעת ואפילו החדרת אצבע או ויברטור יכולה להעצים את האורגזמה הגברית ללא שיעור. נשים יקרות, עובדה זו תקפה אליכן בצורה חלקית. גירוי וחדירה רקטלית פשוט מגרה את אחת מנקודות הגירוי התוך – נרתיקיות שלכן רק מהצד השני. הפעלה וגירוי של מספר נקודות עוררות מינית יכולות להעצים את החוויה שלכן ושלכם.

 

הנקודות הרגישות בגוף

בגוך האישה, הדגדגן נקודת כניסת פתח הנרתיק ונקודות תוך נרתיקיות הם נקודות הגירוי במהלך קיום יחסי המין. אצל גברים, הגירוי המרכזי קורה מליטוף וגירוי של כיפת הפין; משחק, ליקוק ומציצה של האשכים; וכל נקודת מגע. המלצתינו – אל תפחדו לצבוט, להפליק וללטף את עצמכם ועצמכן בפטמות במהלך האוננות. שימוש באטבים כדי ליצור נקודות כאב קטנות יכולות להביא לגירוי אדיר והעצמת האורגזמה. שימוש באביזרים כמו וויברטורים יוכלו לתרום ולהעצים את גמירת האישה ולהוביל אפילו להשפרצות מהנרתיק. גברים יקרים – אל תפחדו מלהכניס וויברטור לתחת. רק שפיכה עוצמתית תצא מזה.

 

סיכום קצר לפני כיבוי האורות

עינוג עצמי הוא יעד שאליו מובילות המון דרכים שונות, מגוונות, מחרמנות, מגרות ולא קונבנציונליות. אוננות ועינוג עצמי הם דרך מדהימה להכיר את הגוף שלנו ולחקור את המיניות שלנו לעומק. הבנת הפן המיני שלנו והחקר שלו יובילו אתכם ואתכן להיות בני ובנות זוג טובים יותר במיטה. תקשורת מינית טובה היא אחת מאבני היסוד לזוגיות חזקה בטווח הארוך, וככל שתרבו להתנסות – כך תעצימו את עצמכם. אל תתביישו לקחת לעצמכם חצי שעה ביום ולחקור את הגוף שלכם. תהנו.

הדרכים הטובות ביותר להנאה עצמית

אז מה היה לנו עד עכשיו?