נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם ניתן לקבל פטור ממס בעקבות מחלה?

מס הכנסה

קיימות מחלות המזכות את המתמודדים איתן בקבלת פטור מתשלום מס הכנסה. כאן בכתבה ריכזנו עבורכם את רשימת המחלות המזכות בקבלת פטור ממס הכנסה או אפילו מחלות המגבירות את הסיכויים של המתמודד איתם לקבלת פטור מתשלום מס הכנסה. אם אתם זכאים לקבלת פטור ממס, אל תחמיצו את מה שמגיע לכם ביושר! כדאי שתכירו את הנושא.

 

איך מקבלים פטור ממס?

על פי פקודת מס הכנסה ניתן לקבל פטור ממס הכנסה עקב מחלה. את הבקשה לקבלת הפטור ניתן להגיש באופן עצמאי, אך כדי למנוע סיבוכים ועוגמת נפש, ההמלצה היא להיעזר בחברה מקצועית המסייעת בהגשת בקשות לקבלת פטור ממס. אם בחרתם לפנות לחברה העוסקת בסיוע לבעלי זכויות רפואיות במימוש זכויותיהם, חשוב שתדעו כי בצורה כזו הגשת הבקשה תתאפשר בשלושה שלבים פשוטים.

 

מהם 3 השלבים לקבלת פטור ממס בליווי חברה מקצועית?

הרבה בוחרים להגיש את הבקשה לקבלת פטור ממס בליווי חברה מקצועית העוסקת בתחום. בצורה כזו אין צורך בתהליכים מורכבים, החברה מבצעת את הגשת התיק ולכן הכל נעשה בשלושה שבים כלליים. בשלב הראשון נציג החברה ייצור איתכם קשר ויבין את זכאותכם לקבלת הפטור ממס. הוא ישאל אתכם שאלות בנוגע למצבכם הרפואי וכבר בסיום השיחה תוכלו לדעת אם יש לאן להתקדם כדי לקבל פטור ממס או שאין סיבה לזכאות. השיחה לא אמורה לעלות לכם כסף.

בשלב שני תצטרכו להגיע למשרדי החברה לפגישה פרונטלית בה ייאסף כל המידע והמסמכים הרפואיים הנדרשים להגשת הבקשה לקבלת הפטור. במקרים מסוימים החברה אף תייעץ ללקוחותיה לתבוע אחוזי נכות גבוהים יותר והיא אף תבצע זאת עבורם.  בשלב שלישי ואחרון מבקש הבקשה אמור לעמוד בפני וועדה רפואית שתיבחן את זכאותו לקבלת פטור ממס. לאחר קיום הוועדה אתם אמורים לקבל את תוצאותיה ואת ההחלטה בעניינכם.

 

אילו מחלות מזכות בקבלת פטור ממס הכנסה?

קיימות מגוון מחלות המזכות את המתמודד עימן בקבלת פטור ממס הכנסה: מחלת הסרטן, מחלה הגורמת לאי ספיקת כליות, טרשת נפוצה ופרקינסון. בנוסף למחלות אלו, קיימות מחלות מסכנות חיים שהמתמודד עימן זכאי פעמים רבות לאחוזי נכות גבוהים המקנים לו זכאות לקבלת פטור ממס הכנסה:  מחלת סכרת, אירוע מוחי, מחלת לב, מחלות ריאה ועוד מחלות המסכנות חיים.

לעומת זאת, קיימות מחלות המפחיתות את איכות חיי הסובלים מהן וגם הם עשויים להיות זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה בשל השלכותיהן: מחלות הנגרמות בעקבות תאונה או פציעה, מחלות הנלוות לדום נשימה בזמן השינה, מחלות אורתופדיות ואפילו השמנת יתר לא נעימה.

 

לסיכום

קיימות מחלות רבות העשויות לזכות את הסובל מהן בקבלת פטור מתשלום מס הכנסה כפי שסיכמנו כאן. כדי לבדוק באופן מקצועי את זכאות הסובל מהמחלה, כדי להתייעץ עם חברה מקצועית העוסקת בתחום.

מחלה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
קמגרה או ויאגרה
קמגרה או ויאגרה כך תבחרו

קמגרה או ויאגרה? מדובר בשאלה שנשאלה ועודנה נשאלת על ידי אנשים רבים במהלך השנים. באופן הגיוני, זו שאלה שמעניינת