נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תארגנו מסיבת רווקים שאך אחד לא ישכח!

כך תארגנו מסיבת רווקים שאך אחד לא ישכח!

המדריך הנוכחי עלה לרשת לאחר שהחבר הכי טוב שלנו הפיל עלינו את ארגון מסיבת הרווקים שלו. אנחנו מוכרחים להודות שבהתחלה ניסינו להתנער מהמטלה, אבל ככל שהזמן עבר, הבנו שאין לנו ברירה, אלא לקחת על עצמנו את האחריות.

היה חשוב לנו לארגן מסיבת רווקים בלתי נשכחת, אז יצאנו לבדוק את כל הדרכים שיאפשרו לנו להפיק אחת כזאת. בסופו של דבר, בחרנו בדרך מספר 2 ואנחנו מזמינים אתכם לגלות מהי ומה שאר הדרכים שנמצאו כמומלצות בעינינו.

 

מסיבה על יאכטה בים התיכון – תכירו את דרך מספר 1

אם אתם רוצים לערוך מסיבת רווקים מיוחדת, במיקום שאינו בנאלי, זו הבחירה הנכונה עבורכם. ראוי לציין כי היא לא מתאימה לכל אחד, משום שיש מי שמגלים בשלב מסוים שיש להם נטייה לחלות במחלת ים. אנחנו וויתרנו על הדרך הזו, בגלל שגילינו ממש במקרה שהחתן לא עולה על יאכטות, מאז הפעם ההיא שבה הוא הקיא את נשמתו בסיבוב קצר שנערך לו בחופי תל אביב.

אם אתם יודעים שהסובבים אתכם חיים ונושמים ים, עליכם לבחור יאכטה רחבת ידיים שתכיל את כל האורחים ותענה על הקריטריונים הבאים:

  • תספק שירותי הסעדה
  • תספק אלכוהול
  • תתאים לאווירה של מסיבת רווקים

מסיבה על יאכטה בים התיכון – תכירו את דרך מספר 1  

מסיבת בוטיק – תכירו את דרך מספר 2

החתן שלנו הוא בחור על רמה. כזה שצריך לחגוג את מסיבת הרווקים שלו באולם בלופט בעל אופי בוטיק. לכן, בחרנו לקיים את המסיבה בלופט גדול ומעוצב שאפשר לנו ליהנות מבריכות מיני פרטיות, ג'קוזי ואפילו שירות ספא. כמובן שבדקנו מראש פרטים ושוחחנו עם מי שאפשר לנו להביא חשפניות להזמנה ישירות אל הלופט.

מסיבת בוטיק – תכירו את דרך מספר 2

מסיבה בטבע – תכירו את דרך מספר 3

יש מעט מאוד חתנים שמוכנים לחגוג את מסיבת הרווקים שלהם בטבע. החלטנו להציג את הדרך השלישית בכל זאת, למרות המיעוט המדובר. שכן, גם להם מגיע ליהנות ממסיבה בלתי נשכחת. בחירה במסיבת רווקים בטבע מצריכה ארגון והכנה של הפריטים החיוניים הבאים:

  • מערכת הגברה
  • מערכות ישיבה נמוכות ושולחנות תואמים
  • מערכת תאורה
  • גנרטור

מי שיבחרו בדרך זו, יצטרכו לעבור על הרשימה ולסגור עם ספקים שיסייעו להם בהפקה המורכבת.

 

רוצים לארגן את המסיבה המתאימה ביותר לחתן שלכם? כך תעשו זאת

מארגנים של מסיבות רווקים בוחרים לא פעם לארגן את המסיבה בסגנון שמתאים להם. חשוב מאוד שתשימו לב שאתם לא מיישמים את הטעות הנפוצה הזו. אם תרצו לערוך מסיבה שמתאימה לחתן, עליכם לשאול את עצמכם איזה טיפוס הוא? האם הוא טיפוס של יאכטה? לופט או טבע? כך תוכלו לבחור בדרך הנכונה עבורו.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים איך לארגן מסיבת רווקים שאף אחד לא ישכח. נאחל לכם שתיישמו את המידע שצוין לעיל על הצד הטוב ביותר ותארגנו מסיבה שתהיה לא פחות ממושלמת.

כך תארגנו מסיבת רווקים שאך אחד לא ישכח!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
קמגרה או ויאגרה
קמגרה או ויאגרה כך תבחרו

קמגרה או ויאגרה? מדובר בשאלה שנשאלה ועודנה נשאלת על ידי אנשים רבים במהלך השנים. באופן הגיוני, זו שאלה שמעניינת