נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קמגרה או ויאגרה כך תבחרו

קמגרה או ויאגרה

קמגרה או ויאגרה? מדובר בשאלה שנשאלה ועודנה נשאלת על ידי אנשים רבים במהלך השנים. באופן הגיוני, זו שאלה שמעניינת במיוחד את כל הגברים שמחפשים טיפול טוב ויעיל לבעיות זיקפה ותפקוד מיני. שתי התרופות קיימות כבר כמה עשורים והפכו פופולריות מאד. אבל איזה מהן עדיפה? בואו נסתכל על ההבדלים בין קמגרה לויאגרה ונבין יחד איך תוכלו לבחור את התרופה המתאימה לכם.

 

קצת רקע

הוויכוח סביב השימוש בקמגרה או ויאגרה ואיזו מהן טובה מהשניה מתנהל כבר שנים. שתי התרופות דומות מאוד מבחינת החומרים הפעילים, אבל יש כמה הבדלים ברורים מאד שהופכים את האחת למתאימה יותר לאנשים מסוימים מאשר השנייה ולחילופין.

קמגרה או ויאגרה

מצא את ההבדלים

קמגרה היא גרסה גנרית של ויאגרה, מה שלמעשה אומר שהיא מכילה את אותו מרכיב פעיל שקיים בתרופה המוכרת – ויאגרה. הקמגרה נלקחת בדרך כלל 30 דקות לפני פעילות מינית וההשפעות שלה יכולות להימשך עד 4 שעות, וזה האמת זמן השפעה ארוך יותר משל הוויאגרה. למעשה, הקמגרה גם יותר זולה מוויאגרה, מה שהופך אותה לבחירה נוחה יותר אבל אנשים שרוצים לטפל בבעיה שלהם בקלות ובלי לקרוע את הכיס.

 

מה לגביי תופעות לוואי?

הבדל נוסף ומאד משמעותי בין התרופות הוא שקמגרה יכולה לגרום לפחות תופעות לוואי מאשר ויאגרה. הסיבה לכך היא שקמגרה מכילה מינון נמוך יותר של סילדנפיל ציטראט מאשר ויאגרה, מה שיכול להפחית את הסיכון לתופעות לוואי כמו כאבי ראש, קלקול קיבה ועוד. אז איך היא בכל זאת משפיעה זמן רב יותר על הגוף אם יש בה חומר פעיל? התשובה פשוטה – היא מתפרקת לאט יותר בגוף ולכן המינון שלה פשוט מושלם.

קמגרה או ויאגרה

איך תדעו מה נכון לכם?

זכרו שחשוב לשקול את היתרונות והחסרונות של כל תרופה לפני שתחקבלו איזו שהיא החלטה. בסופו של דבר, ההחלטה בין קמגרה לויאגרה צריכה להתבסס על הצרכים וההעדפות האישיות שלכם. כמובן שמומלץ גם להעזר בחוות דעת של גברים נוספים מהמעגל הקרוב אליכם שאתם סומכים עליהם ואפשרי לגמריי להתייעץ עם רופא. הרופא שלכם יכול לעזור לכם להחליט איזו תרופה מתאימה יותר לצרכים שלכם בהתבסס על ההיסטוריה הרפואית, חומרת ההפרעה והתקציב. זכרו – קמגרה היא תרופה יעילה מאד אשר אינה מצריכה מרשם רופא ואפילו אפשר להזמין לפתח הבית קמגרה משלוחים.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, בסופו של דבר, הבחירה בין קמגרה לויאגרה מסתכמת בהעדפה אישית והתאמה לצרכים האישיים שלכם. שתי התרופות יעילות מאד והוכחו כמסייעות לטיפול בהפרעות זקפה ובעיות בתפקודים מיניים רבים. ההבדלים בינהם הם המחיר, רמות החומר הפעיל בכל תרופה, הצורך במרשם, קלות הזמינות והרכישה ומשך ההשפעה שלה. בסופו של דבר, חשוב לדבר עם הרופא שלכם כדי להחליט איזו תרופה מתאימה ביותר אבל אין ספק שאתם יכולים לנסות את שני הסוגים ולהחליט מה מדבר אליכם יותר. בהצלחה!

קמגרה או ויאגרה

אז מה היה לנו עד עכשיו?